Книга мандрів, о. Балі (Ч.6): артбук

Я довго думала, чим продовжити свою розповідь про Балі, адже ще кілька цікавих місць, які я відвідала цього року, вже також потребують того, щоб про них розказали. І зрозуміла, що час показати найцінніше, що залишилось мені на згадку від індонезійської подорожі - мій артбук!


В оригіналі альбом закривався на маленький олівець, та, знайшовши в один з днів подорожі шматочок коралу, схожий на зуб, я вирішила, що він пасуватиме сюди якнайкраще. Половину з того, що ви побачите у відео, було намальовано та додано до альбому ручної роботи безпосередньо під час подорожі з Артбукманією, решта з'явилася вже вдома і трохи - під час наступних подорожей. Але основа всього - побачене, почуте та відчуте під час казкової творчої мандрівки :)


Раніше я не уявляла, що можу малювати, тим більше у подорожах. Неодноразово здійснювала спроби взяти із собою альбом та хоча б олівці, катаючи Україною на велику, але кожен раз стикалася з тим. що немає часу, сил, або просто натхнення робити більше одного малюнка за подорож. Тепер не уявляю, як можна не малювати, передаючи таким чином власні враження та відчуття.

А ви малюєте у подорожах? ;)

You Might Also Like

2 коммент.

  1. Я малюю =) от хіба що подорожі поки що лише цим одним містом ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я бачу і захоплююся твоїм стилем! Я так швидко і енергійно поки не можу, хоча й дуже хочу :) Можемо якось разом зустрітись і помалювати.

      Видалити

НАПРЯМКИ

Крокуючи близькими та далекими стежками...