***

Дорогі друзі!

Рада вам повідомити, що цей блог повертається до життя, але у дещо видозміненому вигляді. Я довго думала, що хочу зробити, що саме мене не влаштовує і що хочеться змінити, й нарешті прийшла до певних висновків.

По-перше, блог переходить на українську. Мені сумно прощатися із російськомовною аудиторією, але я відчуваю таку необхідність, особливо зараз. Усі старі пости залишаться російськомовними, нові будуть виходити вже українською.

По-друге, дещо зміниться характер блогу. Як саме - побачите, не буду розповідати про все зараз, нехай буде приємною несподіванкою.

І по-третє, на вулиці весна, і це чудово, бо нові подорожі вже незабаром! :)



You Might Also Like

3 коммент.

  1. Знати, що хочеться, - це так важливо. :-)
    А я свій блог геть закинула. Не пишеться нічого. Ну, хоч твій почитаю. )))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це ти даремно. Як же ми без твоїх світлин?

      Видалити
    2. Моїх світлин? Ета ви мнє льстітє. ))) Без моїх світлин життя чудово триває. ;-)

      Видалити

НАПРЯМКИ

Крокуючи близькими та далекими стежками...